Service op uw kantoorprinter verlenen wij door heel Nederland en Noord-België.
Zekerheid met een all in print-
serviceabonnement van Reprotec
Een snelle adequate serviceverlening is van essentieel belang voor kantoorapparatuur die intensief gebruikt wordt, en continu beschikbaar moet zijn. Bij Reprotec neemt de service een belangrijke plaats in. Wij adviseren iedere gebruiker om een all in print-supportabonnement af te sluiten. Dit geeft u de garantie dat uw apparatuur goed wordt onderhouden, en dat u daar op elk moment optimaal gebruik van kunt maken. Daarom geeft Reprotec daar juist extra aandacht aan.
Snel weer aan de slag
Via een volledig geautomatiseerd systeem komt de melding direct bij de juiste service engineer terecht. Dit bespaart tijd in de verwerking, waardoor er sneller op uw melding gereageerd kan worden. Deze service engineers werken onderweg met laptop en tablet, zodat zij direct over uw gegevens kunnen beschikken, inclusief de historie en onderhoud op uw apparatuur. Hierdoor zijn ze beter in staat de melding vooraf al te analyseren, en met een van te voren uitgezochte oplossing aan de storing te werken, zodat uw print- en scanwerkzaamheden weer snel opgepakt kunnen worden.
De combinatie van ervaren servicemedewerkers, een optimale distributie van verbruiksmaterialen en onderdelen, snelle responstijden en een volledig dekkend gebied zorgen voor een optimale service waar u op mag rekenen.
E-connect
Met het E-Connect pakket geeft de printer de status van de toners en het onderhoud automatisch door aan de Servicedesk. De bestelling van toners wordt automatisch doorgegeven zodat u ze altijd op het juiste moment klaar heeft liggen.
In het geval van storingen kan het wel eens voorkomen dat dit wordt gezien als een incident en er door de gebruikers geen melding van wordt gemaakt, terwijl er wel degelijk iets aan de hand is. De printer geeft een melding automatisch door aan de Servicedesk, zodat een technicus een eventueel probleem snel oplost. De gebruikers hebben er geen omkijken naar en uiteindelijk komt een adequate servicerespons ook weer ten goede van de levensduur van uw printer.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
All in print-supportabonnement
Met een all in print-supportabonnement kunt u gebruik maken van onderstaande diensten:
- Gebruik van verbruiksmaterialen zoals toners en drums
- Reparatie bij een storing of defect
- Vervangen van onderdelen
- Arbeidsuren en voorrijkosten worden niet in rekening gebracht
- Voorrang bij onderhoud- en supportmelding
- Helpdesk en ondersteuning
- Automatisch toner bestellen en onderhoud melden
- Indien nodig een vervangende printer om noodzakelijke printwerkzaamheden op te vangen
Kosten van een serviceabonnement
Voor een vaste prijs per afdruk, zijn alle hier boven genoemde punten inclusief. Het maakt niet uit hoeveel u uiteindelijk afdrukt, de prijs per afdruk blijft altijd hetzelfde zolang het supportabonnement loopt. Benieuwd naar de voordelen ? Laat een berekening en advies op maat maken voor uw situatie. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden bel ons op 013-5719223 of mail naar infodesk@reprotec.nl
Onderhoud of support aanvragen zonder abonnement
Heeft u geen supportabonnement, dan kunt u tegen tarief (voorrijkosten, arbeidstijd en materiaalkosten) gebruik maken van deze diensten. De tarieven worden vooraf via de e-mail aan u gecommuniceerd.